• DATA
    4 oct 2019
  • ora
    09.00-22.30
  • loc
    Jw Marriott
  • oras
    Bucuresti
  • INSPIRATION
    Lasa-te inspirat de proiectele si povestile oamenilor care au ridicat standardele in online
  • NETWORKING
    Vino sa cunosti comunitatea pasionata de mediul digital si oamenii care s-au remarcat in online
  • INSIGHTS
    Afla care sunt ultimele tendinte in social media si cum a evoluat mediul digital in ultimul an
Webstock Awards

Webstock Awards ofera recunoastere celor mai creative si inedite proiecte si campanii din online (inclusiv social media si mobile), realizate in Romania, in ultimul an.

Acestea au fost categoriile la Webstock Awards 2018.

CATEGORII 2018

Proiecte de continut care ofera un volum mare de informatii. Ele pot proveni din online (site-uri), social media (conturi special create) sau mobile (aplicatii). Foarte importanta este componenta de storytelling, ideea din spatele proiectului, volumul de continut oferit si designul. Proiectele de content marketing pot fi de asemenea propuse aici. La aceasta categorie se pot inscrie proiecte care au mai participat, cu conditia sa demonstreze ca in ultimul an au avut imbunatatiri sau actualizari care au contribuit la cresterea si dezvoltarea lor. Nu pot fi inscrise site-urile obisnuite (de prezentare, de companie, de stiri etc), blogurile (personale, specializate, de companie), canalele de YouTube. Va rugam sa ne contactati pentru lamuriri suplimentare. Vezi castigatorii

 

Proiecte online in care fotografia si imaginea sunt puse in prim plan, care pot fi prezente pe site-uri si microsite-uri, platforme sociale (conturi) sau aplicatii mobile. Se apreciaza rolul fotografiei in proiect si felul in care ea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte de brand. Sunt acceptate proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop, dintr-o campanie eventual). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Vezi castigatorii

 

Campanii desfasurate de branduri prin intermediul bloggerilor, vloggerilor sau instagrammerilor, influencerilor romani. Creativitatea e un factor esential, dar se apreciaza si rolul influencerilor in campanie si originalitatea in implementare. Proiectele inscrise trebuie sa reprezinte un brand / o companie si sa sublinieze rolul pe care influencerii l-au avut in campanie. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Vezi castigatorii

 

Proiecte personale sau initiate impreuna cu branduri de catre bloggeri, vloggeri, instagrammeri, influenceri, pe idei originale sau pentru campanii existente. Proiecte care au scos in evidenta implicarea autorilor (bloggerilor) si s-au remarcat prin creativitate si utilitate. Vor fi apreciate implicarea bloggerului si rolul pe care acesta l-a avut in campanie. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Proiectele cu caracter social, blogurile (personale sau specializate) si canalele de YouTube nu pot fi inscrise in aceasta categorie. Categoria vizeaza campanii, colaborari, proiecte punctuale. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi castigatorii

 

Proiecte speciale in online initiate de organizatii (for-profit, non-profit, din administratie), care nu se incadreaza in alta categorie din concurs. Selectia nominalizarilor va fi facuta in functie de creativitate si aspectul “special” al proiectului. Sunt cautate proiecte intr-adevar deosebite, care au avut o idee puternica sau o implementare inedita. Nu sunt admise proiectele personale si campaniile de brand obisnuite, ci mai degraba programe speciale, instrumente, integrari online - offline originale, aplicatii (non-mobile) etc. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi castigatorii

 

Aplicatii mobile B2C dezvoltate de organizatii si companii din Romania pentru piata locala. Conteaza foarte mult creativitatea proiectului, utilitatea si impactul pe care aplicatiile le-au avut in randul utilizatorilor. Nu sunt admise aplicatii de prezentare de produs, de companie (obisnuite), cele din servicii clasice (e-commerce, online booking, banking, telecom, utilitati etc). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi castigatorii

 

Categoria se adreseaza strict podcast-urilor in serii de cel putin 3 episoade, inca active sau incheiate deja, lansate in ultimii doi ani (2016 - 2018) pentru publicul local (in limba romana) sau pentru cel international (in limba engleza, dar initiate de un cetatean roman). Vezi castigatorii

 

Categorie dedicata proiectelor noi, care utilizeaza elemente sau tehnologii inovatoare. Noutatea este asadar un factor diferentiator. Multe proiecte provin de obicei din randul brand-urilor care au facut experimente social media sau in online, asa cum altele sunt inscrise de persoane care experimenteaza noi tehnologii sau chiar inoveaza. Sunt acceptate doar proiecte lansate deja si care fie se adreseaza pietei noastre, fie sunt dezvoltate de echipe locale pentru piata internationala. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Vezi castigatorii

 

Conturi de Instagram ale brandurilor (companiilor) care comunica constant pentru publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica articole in mod frecvent, ofera o experienta de brand vizuala deosebita, desfasoara actiuni promotionale si sunt urmarite de peste 5.000 de persoane. La aceasta categorie pot fi inscrise conturi participante si la editii anterioare, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an. Vezi castigatorii

 

Categorie deschisa canalelor de YouTube de nisa, specializate pe un subiect, care include un procent de minim 60% clipuri dedicate nisei. Sunt acceptate canale cu minimum 10.000 de abonati si cu cel putin un clip incarcat in ultimele 60 de zile. Nu sunt acceptate vloguri generaliste, cu caracter personal (zilnice sau periodice), canale de gaming, fashion & beauty ori divertisment generalist. Categoria isi propune sa descopere si sa aduca in prim plan initiative noi, mai putin cunoscute, care deschid sau contribuie la cresterea unor nise noi pe YouTube. Vezi castigatorii

 

Proiecte online in care componenta video este pusa in prim plan, care sunt repezentate fie de site-uri dedicate (ori sectiuni pe acestea), fie de campanii de brand. Se apreciaza rolul elementelor video in proiect si felul in care acestea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte ale organizatiilor (for-profit, non-profit, din administratie). Sunt acceptate proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi castigatorii

 

Campanii initiate de bloggeri, vloggeri, jurnalisti, influenceri, persoane publice, lansate in ultimii doi ani (2016 - 2018), in mediul online sau offline, care au sprijinit o initiativa sau o idee de bine, au cautat sa schimbe perceptii, au sustinut comunitati. La aceasta categorie nu se pot inscrie organizatiile (for-profit, non-profit, din administratie). Sunt admise colaborarile cu persoanele amintite mai sus, daca acestea au initiat proiectul / s-au adresat direct organizatiei. Preselectia propunerilor va tine cont de impactul avut in mediul online, de aceea e important sa existe in descrierea proiectelor cat mai multe date concrete. Vezi castigatorii

 

Persoane active in mediul online care se exprima prin intermediul blogurilor si site-urilor si au o prezenta activa in retelele sociale. Persoane care au creat comunitati sau sunt recunoscute ca voci importante in diverse domenii. Persoane implicate in activitati online cu impact in randul unor grupuri sau comunitati.

Acest premiu este desemnat prin vot public online. Pentru votul online, jurizarea este deschisa pana pe 28 septembrie, ora 12:00. Vezi castigatorii